اسم اس عاشقانه سری 4


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به مرکز انواع عکس نوشته های عاشقانه و دلتنگی و ... خوش آمدید

آمار مطالب

:: کل مطالب : 525
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 35
:: باردید دیروز : 48
:: بازدید هفته : 35
:: بازدید ماه : 1174
:: بازدید سال : 10620
:: بازدید کلی : 118830

RSS

Powered By
loxblog.Com

بزرگ ترین وبلاگ تفریحی

اسم اس عاشقانه سری 4
چهار شنبه 29 بهمن 1393 ساعت 13:24 | بازدید : 617 | نوشته ‌شده به دست پسر آذری | ( نظرات )

 

مادر کودکش را شیر می دهد و کودک از نور چشم مادر خواندن و نوشتن می آموزد
وقتی کمی بزرگتر شد کیف مادر را خالی می کند تا بسته سیگاری بخرد
بر استخوان های لاغر و کم خون مادر راه می رود تا از دانشگاه فارغ التحصیل شود
وقتی برای خودش مردی شد پا روی پا می اندازد 
و در یکی از کافه تریاهای روشنفکران
کنفرانس مطبوعاتی ترتیب می دهد و می گوید : عقل زن کامل نیست ...
یادمان نرود ؛ همه ی ما شیر مادرمان را خورده ایم .... 

......

سه آرزوی قشنگ عاشقانه :

بی من نباشی

بی تو نباشم

بی هم نباشیم..

......

من اگر گاهی از عاشقانه ها مینویسم .. 

فقط مینویسم تا عشق یاد قلبم بماند.. !

در این غوغای خیانت ها و دروغ ها و دل کندن ها و عادت ها و هوس ها.. 

من تمرین آدم بودن میکنم ...!!!

 

......

دلــ ــم،
یک بـ ـغـ ــل شعــ ــر می خواهد
یک مشت آغــ ــوش آبـ ـی آستانت..
بـ ــ ــاران بـ ـبـ ــارد،
لبـخنــ ـد بــزنــ ـی..
نــ ــفــــ ــس بکشم
زیــر چــتــ ـر تــــ ــو!!...

......

حق با تو بود
در رابطہ ما همیشہ یک چیزے کم بود
مثلا تو،هیچ وقت نبودے

 

......

°•ســـــرمیگذارم بر روے شانه هاے تـــღــو
آرامش میگیرم از صداے تپــشهاے قلـبـ تـــღــو
دلم پرواز میکند در آســمان قلبتـ❤
میشنوم صداے تپشهاے قلبتـ❤
اوج میـگیرم تا محـو شوم در آغوشتـ
تا خــودم را از خـودت بدانم
تا همیشـــــه برایـت بمانـم•°

......

ازکوی عشق گشته ام پیدا/ز جام می چه کنم سودا 

زین پس چه کنم؟خرقه چه پوشم؟/آتش زنم و در عشق سودا کنم

......

بهترین حس دنیاس وقتیکه عشقت بهت میگه
دلم واسه صدات تنگ شده
هرجوری شده باید الان باهات حرف بزنم وگرنه قهرم!
توام با هزار ترس ولرز انگار که داری بادوستت حرف میزنی
میری بهش زنگ میزنی و مجبوری جواب دوستت دارماشو با آره و نه بدی…
خیلی خــــــــــوبہ...

......

ᓆــــهر ᓄــــال بچـــــــه هـــــــاس 

آـבـᓄ بزرگــــا... 

בل ᓄـیــــــڪنـטּ :ا

 

......

صفایی بود دیشب با خیالت خلوت ما را/ولی من باز پنهانی تو را هم آرزو کردم..

......

شــــــب...
بزرگ تـــــرین دو حرفیـه عمـــــرم وقتـے کنارم نیستـے....
وقتـے کیلومتـرها انطـرف تـر بـے انکـه از حال من باخـبر باشـــــے ارامیـده اے،اے ارام جانـــــم....
نمیدانـم اگر از احساسـم با خبـر بودے هـم اینگونـه راحت چشـم بر هـم میگذاشتـــــے؟؟؟
گاهـے حاضـرم تا اخـر عمـر از عشقـم دم نزنـم،اخـر دل برهـم زدن ایـن ارامـش زیبایت را نـدارم...
دل اسـت دیگـر تمـام کارهایش عجیب و غریـب اسـت،خـود را لـه میکنـد تا به دلبـر اسیبـــــے نرسـد...
فقط امیـدوارم عاقبت کـار براے گفتـن این راز چندسالـه محتاج شعـر شهـریـار نشـوم که بگویـم...
"آمدے جانـــღـــم بـه قربانـت ولـے حـــــالا چـــــرا..."$$$

 

......

"ســلامتـــی"
روزی کـه "مــ ــ ــن"
««خــاک پـای»»
همــه بــاشمــو
هــمـه پــای خــاک مــن

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: اسم اس عاشقانه سری 4 , اس ام اس , اس ام اس عاشقانه , عاشقانه اس ام اس , مطالب سرگرمی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: